FAQ
Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen overzichtelijk beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via support@fragrancesymphony.nl . We helpen je graag verder!
Levertijd
Plaats je je bestelling op een werkdag vóór 17:00 uur? Dan wordt deze doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd in Nederland.
Verzendkosten
Tijdens het afrekenen zie je precies welke verzendkosten gelden. Bestellingen boven de €90 (NL/BE) worden gratis verzonden!
Onjuiste gegevens ingevuld
Heb je per ongeluk een verkeerd e-mailadres of afleveradres opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via support@fragrancesymphony.nl
Retourneren
Ongebruikte en ongeopende artikelen kun je binnen 14 dagen terugsturen. Raadpleeg onze retourvoorwaarden of neem contact met ons op voor de instructies.
Track & Trace
Na verzending ontvang je een e-mail met je Track & Trace-code, zodat je je pakket gemakkelijk kunt volgen.
Sample Service
Van sommige geuren bieden wij samples aan. Bekijk onze Sample Service voor meer informatie.
Annuleren
Wil je je bestelling annuleren? Dat kan zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor direct contact met ons op.
Bestelling aanpassen
Na het plaatsen van een bestelling kunnen we helaas geen producten meer toevoegen of wijzigen. Wel kun je eenvoudig een nieuwe bestelling doen.
100% origineel
Wij garanderen dat al onze parfums authentiek en afkomstig van officiële leveranciers zijn.
Kortingscodes & acties
We hebben regelmatig aanbiedingen en kortingsacties. Volg ons op social media om niets te missen!